Uslovi poslovanja

Poštovani,
Molimo Vas da pre korišćenja naših usluga, pažljivo pročitate sledeće uslove. Svaka poseta našem sajtu, kao i kupovina, znači da ste ove uslove pročitali i da se slažete sa njima u celosti.
Uslovima korišćenja definisana su pravila pri kupovini koja obezbeđuju kvalitet naše usluge i zadovoljstvo kupaca.

Sve cene na ovom sajtu iskazane su u dinarima sa uračunatim porezom, a plaćanje se vrši isključivo u dinarima.
Maksimalno se trudimo da Vam svi artikli na ovom sajtu budu prikazani sa ispravnim nazivima, specifikacijama, fotografijama i cenama.
Ipak, ne možemo garantovati da su sve navedene informacije i fotografije artikala na ovom sajtu u potpunosti ispravne i bez grešaka.
Svi artikli prikazani na sajtu su deo naše ponude i ne podrazumeva da su dostupni u svakom trenutku.

Korišćenje sajta

BORDEN vam omogućava korišćenje usluga i sadržaja svog sajta koje je podložno niže navedenim Uslovima korišćenja. Uslovi korišćenja se primenjuju na sve sadržaje i usluge BORDEN.rs. Korišćenjem bilo kog dela sajta, smatra se da su korisnici upoznati sa ovim uslovima, kao i da prihvataju korišćenje sadržaja ovog sajta isključivo za ličnu upotrebu i na sopstvenu odgovornost. Nedozvoljeno korišćenje sajta smatra se kršenjem pravila i podložno je tužbi.

Opšti uslovi

  • Svi artikli prikazani na sajtu su deo naše ponude i ne podrazumeva da su dostupni u svakom trenutku. Raspoloživost robe možete proveriti pozivanjem na broj telefona +381 (0)65 36 30 870
  • Cene artikala garantujemo samo za artikle koji se trenutno nalaze na našem lageru.
  • Nakon prijema narudžbe kupac će telefonskim putem biti obavešten o roku isporuke poručenih artikala.
  • Prodavac se obavezuje da naručene proizvode isporuči ispravne i u predviđenom roku. Nastojimo da budemo što precizniji u opisu proizvoda, prikazu slika i samih cena, ali ne možemo garantovati da su sve informacije kompletne i bez grešaka.
  • U slučaju bilo kakve promene prodavac je dužan da obavesti kupca prilikom telefonske potvrde narudžbe.
  • Sve eventualne promene, sem promena vezanih za isporuku, se ne odnose na potvrđene narudžbe.
  • U slučaju neusklađenosti cena isporuke navedenih na ovom sajtu sa cenama kurirske službe, o promenama ćete biti obavešteni prilikom telefonske potvrde narudžbe.
  • Za DISKONT i OUTLET artikle porudžbine će se smatrati validnim tek nakon provere dostupnosti artikala (radi se o artiklima koji su najčešće poslednji komadi na lageru) i nakon usmenog/telefonskog obaveštenja korisniku od strane BORDEN operatera da je roba dostupna.

Garancija kvaliteta

BORDEN garantuje za kvalitet svojih proizvoda. Svi proizvodi su originalne robne marke i odgovaraju specifikaciji navedenoj na sajtu.
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim odnosno deklarisanim karakteristikama kvaliteta proizvoda. U slučaju neizvršenja ove obaveze, davalac garancije će zameniti proizvod novim ili vratiti novac. Garantni rok počinje danom prodaje uređaja, koji se unosi u garantni list i overava pečatom i potpisom ovlašćenog prodavca.

Kupac gubi pravo na garanciju ako se kvar izazove nepridržavanjem datih uputstava za upotrebu i ako su na proizvodu vršene bilo kakve popravke od strane neovlašćenih lica.
Da bi se izbegli nesporazumi, prilikom isporuke dužnost prodavca i kupca je da izvrše pregled proizvoda i da ukažu na eventualna mehanička oštećenja, u kom slučaju će proizvod biti zamenjen.
Svi aparati su pod garancijom i važe prava koja su navedena u garantnom listu.

Reklamacije i povraćaj robe

Reklamaciju možete ostvariti u sledećim slučajevima:

  • Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja – Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju. Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zameniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku. U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, BORDEN je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj na račun korisnika kartice.

  • Reklamacija u garantom roku – Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim odnosno deklarisanim karakteristikama kvaliteta proizvoda. U slučaju neizvršenja ove obaveze, davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zameniti proizvod novim ili vratiti novac. U tom slučaju, proizvod šaljete u servis isključivo na adresu ovlašćenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašćeni servis proizvod gubi garanciju.

  • Otkazivanje porudžbine – U slučaju otkaza porudžbine BORDEN snosi troškove transporta.

Rok za povraćaj novca i utvrđivanje verodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja robe je 21 dan od prijema robe na servis. Nakon toga, ovlašćeni servis za taj proizvod donosi odluku da li će se kupcu dati nov proizvod ili će se izvršiti povraćaj novca. Za uvažene reklamacije BORDEN u potpunosti snosi troškove transporta.

Da biste ostvarili pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • reklamirani proizvod donesete u maloprodajni objekat u kojem je preuzet ili u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži
  • da podnesete na uvid dokaz o kupovini – original garantnog lista ili račun
  • da date opis neispravnosti
  • nakon toga, sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac isključivo dobija od ovlašćenog servisa gde je ostavio proizvod.